Seniorfest

I noen år allerede har Caritas Arendal hver høst arrangert en egen fest for menighetens seniorer, det vil si de som har fylt 70 år. I år falt festen på lørdag 28. oktober og 33 gjester benket seg rundt bordene etter kveldsmessen i St. Franciskus Xaverius kirke. På menyen i år var det «Biff stroganoff», servert med deilig salat og ferskt brød. Vin og øl eller alkoholfritt fulgte med. For å underholde oss, stilte menighetens egen countryartist, Laila Hansen opp, sammen med sin mann Tom Terjesen. Det ble en flott liten minikonsert, der noen av oss også følte det rykket i dansefoten og derfor var ute på gulvet for en svingom.

Etter konsert og litt dans, serverte vi kaffe/te og deilig hjemmelaget is fra Sød, vår egen lokale katolske isfabrikk. Utlodning er en selvfølge på slike arrangementer, så
også denne gangen. Marie Strøm Olsen leste høyt en artig fortelling fra «Ajax» og så ble det allsang akkompagnert av Tor Livar Grude. Etter loddtrekning og mange lykkelige vinnere av gevinster, takket vi for oss.

En stor takk til styret i Caritas Arendal for nok en særdeles vellykket seniorfest, og en ekstra stor takk til Caritaskoordinator Joris Neyens, som organiserte det hele.

Seniorfesten